Aktualności o FM GROUP Polska

Kawy funkcjonalne FM GROUP nagrodzone srebrnym Laurem Konsumenta 2014

Kawy funkcjonalne FM GROUP nagrodzone srebrnym Laurem Konsumenta 2014 >>

Marka Aurile znalazła się na II miejscu w dziesiątej edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności „Laur Konsumenta 2014” w kategorii: Kawy funkcjonalne. Wyróżnienie jest tym cenniejsze, że przyznawane na podstawie głosów klientów!

Laur Konsumenta to największy program konsumencki w kraju. W ogólnopolskim sondażu wyłaniane są najpopularniejsze produkty i usługi w swoich grupach, odzwierciedlając tendencje występujące na rynku. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są więc tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta i unikalną formą rekomendacji. W 2014 r. istniejąca zaledwie od października 2013 r. marka Aurile zdobyła 28% głosów wśród kaw funkcjonalnych, zajmując drugą pozycję. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu!

FM GROUP po raz trzeci pojawiło się w plebiscycie. Dotychczas jednak zdobywaliśmy tytuł Laur Klienta-Odkrycie Roku: w 2011 r. firma FM GROUP World została uhonorowana nim w kategorii: Kosmetyki dystrybuowane w kanale pozasklepowym, a w 2013 r. wyróżnienie to zdobyła chemia gospodarcza FM GROUP FOR HOME.

Kawy funkcjonalne nagrodzone srebrnym Laurem Konsumenta 2014

<< Powrót do listy wiadomości


telefon 693 771 332    e-mail biuro@portalfm.net